2014. február 18., kedd

2.Még is hogyan?

Örülök neki hogy kaptam feliratkozókat:) És most láttam kaptam egy történetet. Bemásolom nektek és ne feledjétek: mindig névtelenek maradtok ha megosztásról van szó:)

Szia Niki ! Szuper ötlet,és kedves tőled,hogy ilyen blogot nyitsz,melyben segítesz másoknak. 
Nekem most egy őrült nagy problémám van,és úgy érzem,el kellene a segítség.
Van egy évfolyamtársam (nyolcadikosok vagyunk),aki fiú,és hát nem annyira jóképű...mindenki őt piszkálja,és lefogyatékozza,meg ilyesmi,sokan még neki is mennek és megverik. Én meg úgy gondoltam,minek piszkáljam még én is,ezért néha szóltam hozzá,de csak ennyit ,hogy mi újság,vagy hogy milyen volt az előző órád. Egyszer téli szünet előtt kártyáztam egyszer vele,mert senki sem akart egy ilyen gyerekkel játszani,és én megsajnáltam őt,mert nem tehet róla,hogy ő így néz ki.
És a galiba pár hete kezdődött. Téli szünet után mindig mondta nekem,hogy iskola után fél órám van-e,mert szeretne négyszemközt beszélni velem,és annyira megijesztett,hogy mit akarhat,meg kérdeztem is,miért nem tudja ezt elmondani nekem iskolában,nem kell külön elmenni máshova.
Aztán tegnap felelt egy angol tételből,és nem tudott semmit se belőle,így egyest kapott,és utána engem kezdett el hibáztatni,hogy miattam nem tudott tanulni. És tegnap 6.óránk megint emelt angol volt és káosz lett. Leírta egy lapra ,hogy mennyire szeret engem,meg hogy majd nekünk lesznek gyerekeink. Én mondtam,hogy ilyenekről ne is álmodozzon,hogy ő és én,mert soha sem járnék vele.
Ma reggel először a hátam mögött azt mondta,hogy én egy rohadt kurva vagyok,meg a legjobb barátnőmre is hasonlókat mondott. Aztán meg adott egy levelet,amiben olyanokat írt,hogy csak ő tudná nekem az igaz szerelmet adni,csak vele lehetek boldog,meg belekeverte a One Direction-t is,szóval eléggé felidegesített,és a végén a levélben döntésre késztet,hogy vagy járok vele vagy öngyilkos lesz a szemem láttára,és rajtam múlik,hogy örök boldogság,vagy örök bűntudatom lesz...megijeszt ez a fiú nagyon,mert nem tudom,hogy őszintén gondolja ezt az öngyilkosságot,meg előbb este is olyanokat írt nekem ,hogy hétfőn suliban készüljek vérontásra,és hogy meg kell öljem őt,mert nélkülem nem tud élni. Légyszi segítsen valaki,mert nem tudom,hogyan tudnám lerázni őt,vagy leállítani erről a hülyeségről.


Szóval ez az a történet. Nos én a helyedben azt tenném hogy megmondanám neki nem járok vele. 
És szólnék az osztályfőnökömnek. Mert ő biztos tud segíteni. Szép dolog volt tőled hogy nem hagytad kirekesztve. 
Szerintem ez nagyon rendes volt. 
És el is beszélgetnék vele hogy nem gondolhatja komolyan. Hiszen az élete többet ér.
De mondom. Felnőttnek minden féle képen szólj. 
Szerintem ebben az esetben ennyit lehet tenni. Mert hát nem hibáztathat téged a semmiért. 


Ha ti máshogy gondoljátok nyugodtan írjatok kommentben.:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése